vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet
Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 26 مهر 1400 05:29 ب.ظ توسط بهرام نجفی
خطا هنگام پشتیبان گیری از طریق کلاینت آرشیو
�10 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
کاربر جدید
کاربر جدید

--
11 مهر 1400 09:24 ق.ظ

    سلام خدمت همکاران عزیز 

    با توجه به اضافه شدن امکان خوب پشتیبان گیری از طریق کلاینت آرشیو در نسخه ی 13.15 

    در مرکز آب منطقه خراسان رضوی خانم زارع (سوپروایزر سیستم آرشیو) هنگام گرفتن پشتیبان با خطای زیر مواجه میشود 

     

    پيوست ها
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    11 مهر 1400 10:07 ق.ظ
    باتشکر از خانم کوشش گران
    دو سئوال
    آیا بر روی سرور از طریق مدیریت آرشیو می توان فایل پشتیبان تهیه کرد؟
    آیا بر روی سرور می توان از طریق کلاینت آرشیو فایل پشتیبان تهیه کرد؟
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    11 مهر 1400 10:40 ق.ظ

    لازم به توضیح هست همین خطا را توسط کلاینت روی سرور هم میگیرم . پشتیبان گیری از طریق ادمین آرشیو بدون خطا و در مدت زمان 30 الی 45 دقیقه انجام میشود.

    حجم فایل پشتیبان 24.887.426 kb  می باشد

    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    20 مهر 1400 12:38 ب.ظ

    سلام و عرض ادب

    در ساعتی دیگر نیز از طریق کلاینت روی سرور اقدام به پشتیبان گیری کردم. بعد از گذشت چهار دقیقه پیام خطای زیر مشاهده گردید:

     

    پيوست ها
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    20 مهر 1400 12:51 ب.ظ
    با سلام

    جسارتا خانم کوششگران، کنترل کنید شاید پشتیبان تهیه شده فقط پیام اشتباه است.

    در ضمن اگر بتوانید یک پشتیبان از پایگاه به ما برسانید، احتمالا دقیقتر بررسی خواهد شد.

    موفق باشید
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    21 مهر 1400 03:58 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید

    بعد از دیدن خطا و زدن تکمه تصویب، داخل مسیر تهیه پشتیبان را چک کردم و هیچ فایل پشتیبانی دیده نشد .. و تنها پشتیبانی صحیح از طریق ادمین آرشیو گرفته میشود.

    در مورد SQL سرور مرکز لازم به توضیح است که SQL Server 2016 توسط خودمان نصب شده و آخرین بک آپ گرفته شده در مدت سی و نه دقیقه به طول انجامید که حجمش KB 26.050.690  میباشد.

    مسیری که از طریق کلاینت اقدام به تهیه پشتیبان میکنم:

    پيوست ها
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    21 مهر 1400 04:29 ب.ظ

    با سلام

    برای تست یک پایگاه خالی جدید نصب کنید و آنرا پشتیبان بگیرید. ببینید فرقی می‌کند؟

    موفق باشید

    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 مهر 1400 09:48 ق.ظ

    سلام و روز بخیر 

    در مرکز آرشیو آب منطقه  یک سیستم اطلاعاتی خالی به نام تست ایجاد شد و از طریق کلاینت پشتیبان گیری بدون مشکل انجام شد.

     

    جسارتا آقای مهندس نجفی، احتمال دارد حجم بالای منابع، تاثیری در رفتار انجام پشتیبان گیری ازطریق ادمین و از طریق کلاینت بگذارد؟ آیا رفتار SQL در هر دو روش به یک گونه است؟

    پيوست ها
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    22 مهر 1400 11:12 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید

    قاعدتا باید رفتار یکسان و مستقل باشد. من بر روی یک پایگاه حدود 5G بر روی SQLServer2016 مجددا تست کردم و خطایی ندیدم (در ضمن کمتر از یک دقیقه طول کشید). ممکن است پایگاه اطلاعاتی شما دارای مشکلی باشد. اگر بتوانید remote access به من به سرور بدهید می‌توانم از درون SSMS آنرا کنترل کنم ولی قبل از آن بد نیست "آزمایش صحت" و "حذف پراکندگی" از سیستم اطلاعاتی را از درون Admin انجام دهید ببینید مشکلی وجود دارد یا خیر. در صورتی که خطا ندیدید دوباره تست کنید آیا رفتار پشتیبان‌گیری تغییر کرده است یا خیر.

    موفق باشید.
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    25 مهر 1400 01:07 ب.ظ

    با سلام واحترام

    نتیجه ی مواردی که از بنده خواستید:

    1.آزمایش صحت فایل پشتیبان در مدت دو دقیقه انجام شد و خطایی دیده نشد

    2. حذف پراکندگی از درون Admin  انجام شد و خطایی مشاهده نشد (جالب آنکه حذف پراکندگی هم در کمتر از یک دقیقه انجام شد)

    3. پس از حذف پراکندگی مجدد اقدام به گرفتن پشتیبان کردم که از طریق کلاینت همچنان خطا میدهد و از طریق Admin بعد از گذشت حدود نیم ساعت پشتیبانی را بدون خطا انجام داد.

    چگونگی اتصال به مرکز را تلفنی خدمتتان عرض خواهم کرد.

     

    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    26 مهر 1400 05:29 ب.ظ
    با تشکر از خانم کوششگران

    با بررسی بیشتر معلوم شد که یک محدودیت زمانی 10 دقیقه در زمان تهیه پشتیبان از طریق کلاینت وجود دارد. در سیستم شما به دلیل کندی سرور این عملیات نزدیک 40 دقیقه طول می‌کشد و با TimeOut مواجه می‌شویم. (متاسفانه خطای نمایش داده شده صحیح نیست).

    اگر شرایط نرم‌افزار تغییر کرد به اطلاع شما خواهد رسید.

    موفق باشید.


    ---