vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet
Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 14 تیر 1393 04:20 ب.ظ توسط khoei
رفع خطای Access is denied در زمان اتصال کلاینت امانت به سرور
�5 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
کاربر باتجربه
کاربر باتجربه

--
28 آذر 1392 01:37 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید

    معمولا وقتی با خطای Access is denied در زمان اتصال کلاینت امانت به سرور مواجه می شویم، سراغ کنترل کاربر و کلمه عبور آن بر روی کلاینت می رویم و اینکه آیا همان کاربر با همان کلمه عبور بر روی سرور تعریف شده است یا خیر (البته در مدل workgruop)

    سپس سراغ فایروال رفته که آیا فعال است یا خیر

    توصیه می نمایم این مورد را نیز کنترل نمایید

    غیر فعال بودن گزینه اول نیز موجب خطای Access Denied می شود.(کافیست امتحان کنید)

     

    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    28 آذر 1392 05:28 ب.ظ
    با تشکر از آقای خویی

    در کلاینت یا در سرور؟

    موفق باشید.
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    29 آذر 1392 02:49 ب.ظ
    با تشکر
    در این پست منظورم تنظیمات کلاینت امانت است.
    ولی اینکه اگر این گزینه بر روی سرور غیرفعال باشد با چه خطایی روبرو خواهیم شد را می توان در شرکت تست نمود.
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    03 دی 1392 02:44 ب.ظ
    با تشکر
    در شرکت تست شد.
    گزینه مورد نظر بر روی کلاینت امانت، فعال و بر روی سرور امانت، غیرفعال شد.
    کلاینت امانت زمان اتصال با خطای Access is Denied مواجه گردید.
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    14 تیر 1393 11:43 ق.ظ
    با سلام و احترام
    کتابخانه ما هم اکنون با مشکل فوق مواجه شده لطفا توضیحات بیشتری جهت برطرف نمودن مشکل ارائه نمایید.
    با تشکر فراوان
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    14 تیر 1393 04:20 ب.ظ
    با سلام و تشکر
    پیغام Access is Denied علل مختلفی دارد که من یکی از آنها را در این پست ذکر نمودم. معمولا رایج ترین علت این پیغام عدم دسترسی کاربر استفاده کننده بر روی سرور است.

    جهت رفع این اشکال در ساختار شبکه ای Workgroup ، کاربر را با همان نام کاربری و کلمه عبوری که در ویندوز Login می نماید، بر روی سرور تعریف و در نرم افزار معرفی می کنند و اگر ساختار شبکه Domain باشد بر روی سرور همان نام کاربری تعیین شده Domain را به نرم افزار معرفی می نماییم.

    با توجه به موارد فوق، در صورت عدم رفع مشکل، با شرکت تماس گرفته تا جوانب بیشتری را تلفنی بررسی نماییم.


    ---