vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet
Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 26 آبان 1394 11:55 ق.ظ توسط Mollaei
خطا در کلاینت حین انجام کار
�5 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
کاربر باتجربه
کاربر باتجربه

--
15 بهمن 1392 03:25 ب.ظ

    با سلام

    خطای گزارش شده از کتابخانه دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر:

    در حین انجام کار در کلاینت امانات، بطور مکرر خطای زیر رخ می دهد:

        The Object invoked has disconnected from it's clients

    توضیح این که این خطا در عملیات خاص و قابل تکراری رخ نمی دهد بلکه بطور غیرقابل پیش بینی و در موارد مختلف رخ می دهد. دیگر این که این خطا با restart سرور امانت (از طریق Admin) موقتا حل می شود.

    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    16 بهمن 1392 10:31 ق.ظ
    با تشکر از آقای تاریوردی

    این خطا هنگامی رخ می‌دهد که ارتباط شبکه‌ای کلاینت با سرور برای مدتی (معمولا بیش از پنج دقیقه) قطع بوده است. تجربه شخصی من این است که احتمالا رایانه کلاینت دارای حالت sleep یا stand by است (منظور این است که اگر رایانه را به حال خود رها کنند برای جلوگیری از مصرف انرژی، تغذیه بخش‌های زیادی از آن قطع می‌شود). در این مورد خاص قطعا ارتباط کلاینت با سرور قطع شده و اشکال فوق دیده خواهد شد ولی احتمالا موارد دیگری نیز وجود دارد که همکاران محترم اگر با تیزبینی آنها را مشاهده کردند لازم است در همین ‌جا ثبت شود تا سایر دوستان نیز استفاده کنند.

    موفق باشید.
    کاربر پورتال
    کاربر پورتال

    --
    19 بهمن 1392 05:55 ب.ظ

    ضمن تشکر از همکاران

    بر روی کامپیوتر (ایستگاه کاری) خودم در شرکت دقیقا این رفتار وجود داشت و همانطور که آقای نجفی فرمودند مربوط به حالت Sleep بود. یعنی در Power Settings بعد از 30 دقیقه کار نکردن، کامپیوتر به حالت Sleep می‌رفت. بعد از خارج شدن از حالت Sleep، کلاینت امانات و کتابخانه دیجیتال خطای فوق را می‌دادند. با انتخاب گزینه Never در حالت Sleep دیگر با این خطا برخورد نکرده‌ام.

    شاد و سربلند باشید.

    کاربر پورتال
    کاربر پورتال

    --
    20 آبان 1393 03:31 ب.ظ

    با سلام و وقت بخیر

    این مورد  به صورت مکرر توسط میز امانت کتابخانه دانشگاه سراسری گلستان گزارش شده است. ولی نکته ای که ذکر آن لازم است.  پس از اینکه چند عضو را  تعریف می کنند ، هنگام ذخیره عضو بعدی، این پیغام ظاهر می شود.( که با انتخاب گزینه لغو به جای ذخیره و  در بعضی مواقع ناچارا بابستن کلاینت و باز نمودن مجدد، رفع می شود. و می توانند کار قبلیشان را ادامه دهند. ولی دوباره پس از مدتی مثلا یک ساعت تکرار می شود. این حالت برای امانت دادن سند  در مرحله  آخر که مربوط به تصویب پروسه امانت، است هم رخ می دهد.

     

     

    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    21 آبان 1393 11:18 ق.ظ
    با تشکر از خانم میرزاپور

    احتمالا این مرکز در ده‌ها جای دیگر هم خطا می‌گیرد و فعلا فقط این موارد را گزارش کرده است. این مواقع بهترین راهکار این است که شرایط را از کامپیوتر دیگری هم بررسی کنید و دامنه خطا را کوچک کنید تا راحت‌تر پیدا شود.

    موفق باشید.
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    26 آبان 1394 11:55 ق.ظ

    با تشکر از همکاران
    با توجه به موضوع مطرح شده توسط آقای صفی یاری، در چنین مواقعی امکانی در ویندوز وجود دارد که میتوان از قطع شدن شبکه در حالت SLEEP جلوگیری کرد، به این شکل که روی کارت شبکه Properties بگیرید سپس گزینه ...Configure و در زبانه PowerManagment گزینه یAllow this Device to bring the computer out of standby را فعال کنید، در این صورت مشکل حل خواهد شد



    ---