با سلام
عوامل مختلفی می تواند در موردی که مطرح نموده اید دخیل باشد که من به برخی از مهمترین آنها اشاره می نمایم.
- اعمال کنترل های خاص بر روی اسناد در حین گسترش که مانع از انتقال آن به سیستم امانت خواهد شد. مثل کنترل کد محل نگهداری، فیلد وضعیت، فیلد مرجع و ....
- سند به دلیل اشکالاتی که در فیلد معیار (کدمیله ای و یا شماره ثبت) وجود دارد به سیستم امانت منتقل نمی گردد. معمولا این دسته از اسناد در قالب یک لیست خطا به کاربر گزارش داده می شود. مثل تکراری بودن شماره ثبت در یک یا چند رکورد سیمرغ
- اسناد پس از انتقال، جهت مورد استفاده قرار گرفتن در امانت نیاز بر تایید کارشناس دارند که این اسناد را می توان در قسمت "رفع مغایرت اسناد" مشاهده نمود.
به هر حال در صورتیکه مشکلی بر سر راه انتقال یک سند به سیستم امانت باشد، با چندین بار گسترش مشکل رفع نمی گردد و می بایست علت اصلی مشکل بررسی و رفع گردد.