vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet
Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 17 بهمن 1395 04:47 ب.ظ توسط Mollaei
روش ویرایش متن اعلامیه های ایمیل(EMAIL)
�0 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
کاربر باتجربه
کاربر باتجربه

--
17 بهمن 1395 04:47 ب.ظ

    در سیستم امانات نوسا، یکی از راه‌های اطلاع‌رسانی به اعضا از طریق پست الکترونیک (Email) می‌باشد. این اطلاع‌رسانی بعد از تولید اعلامیه‌ها توسط سیستم انجام می‌گردد.

     

    در صورت تمایل به آشنایی کامل در مورد انواع اعلامیه ها اینجا کلیک نمایید.


    گاهی از اوقات مسئولین امانت کتابخانه‌ها خواستار تغییر و یا کوتاه‌تر کردن متن ارسالی می‌باشند. نمونه‌ای از این متن:


     


    برای تغییر دادن متن پست الکترونیک لازم است در کلاینت امانت، از طریق منوی سیستم، تنظیمات سیستم(تمام کاربران)، را انتخاب نمائید تا پنجره زیر ظاهر شود.

    بر روی فرم‌های الکترونیکی کلیک نموده و از اعلامیه‌های الکترونیکی، اعلامیه مورد نظر را انتخاب کنید تا گزینه‌های تعریف مجموعه ستون‌ها و تعریف فرم چاپی در سمت راست نمایش داده شود.


     

    سپس بر روی تکمه تعریف فرم چاپی کلیک کنید تا پنجره زیر ظاهر شود.

    ازآنجاییکه در فرم‌های پیش‌فرض نوسا نمیتوان تغییراتی اعمال نمود، بایستی از فرم مورد نظر یک کپی تهیه شود و تغییرات را بر روی آن اعمال گردد. بدین منظور بر روی فرم پیش‌فرض نوسا کلیک کرده سپس با گزینه مشخص شده در پنجره زیر از آن یک کپی ایجاد می‌کنیم و نام آنرا به نام دلخواه تغییر می‌دهیم (به عنوان مثال خاتمه عضویت).

     



    بر روی فرم جدید(خاتمه عضویت) دوبار کلیک کنید. بعد از ملاحظه متن، نسبت به تغییر آن اقدام نمایید.


     

    پس از تغییر متن، فرم چاپی را با استفاده از آیکون ذخیره از نوار ابزار در بالای فرم ذخیره نمایید.

     

    بعد از این مرحله، در پنجره  تنظیمات سیستم(تمام کاربران) بر روی گزینه تعریف مجموعه ستونها کلیک کنید تا پنجره زیر ظاهر شود. سپس مطابق مراحل بالا از فرم اصلی یک کپی تهیه نمایید.

     



    این مجموعه ستون جدید بایستی به فرم چاپی جدید ایجاد شده متصل گردد. بدین منظور بر روی تکرار پیش فرض نوسا کلیک نموده و توسط گزینه مشخص شده در پنجره زیر اتصال را برقرار کنید.



     

    همانطور که در پنجره زیر مشخص است هم میتوانید نام مجموعه ستون را تغییر دهید و هم آنرا به فرم جدید متصل نمائید




    در نهایت به پنجره تنظیمات سیستم(تمام کاربران) مراجعه کنید و گزینه استفاده از پیش فرض نوسا را غیر فعال کرده و در قسمت فرم گزارش فرم جدید را انتخاب نمایید تا سیستم همیشه با فرم جدید اطلاع رسانی کند.




       در صورت تمایل به آشنایی کامل در مورد انواع اعلامیه ها اینجا کلیک نمایید.




    ---