vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet
Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 03 اسفند 1395 04:44 ب.ظ توسط علی منصوری
تسویه حساب عضو
�0 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
کاربر پورتال
کاربر پورتال

--
03 اسفند 1395 04:44 ب.ظ

    برای تسویه حساب عضو بعد از اجرای کلاینت امانت، گزینه‌ تسویه حساب یک عضو را، یا از منوی اعضا، و یا از منوی سمت راست صفحه اصلی نرم‌افزار انتخاب نمایید.

     

     

    در پنجره باز شده، می‌توانید عضو مورد نظر را با وارد نمودن شماره عضویت یا کدمیله‌ای و یا نام جستجو نمایید. بعد از یافتن عضو مورد نظر، پنجره مذکور را تصویب کنید.

     

     

    در پنجره تسویه حساب عضو، اطلاعاتی همچون تعداد رخدادهای فعال و اعتبار مالی عضو نمایش داده می‌شود.

     

     

     

    برای تسویه حساب عضو 2 شرط زیر لازم است:

    1. عضو دارای رخداد فعال نباشد.
    2. عضو از نظر مالی به کتابخانه بدهکار نباشد.

    مسلما در صورت فراهم نبودن شرایط فوق امکان تسویه حساب وجود ندارد. اگر هنگام تسویه حساب، اسنادی در امانت یا مطالعه عضو باشد با پیغام خطای زیر مواجه خواهید شد.

     

     

    در چنین شرایطی از طریق تکمه‌ کارت امانت و مطالعه، ملاحظه اسناد در امانت عضو امکان‌پذیر خواهد بود و حتی در صورت تحویل این دسته از اسناد به کتابخانه، امکان بازگشت زدن آنها نیز وجود دارد.

     

     

     

    هرگاه عضوی فاقد رخداد امانت فعال باشد یا به عبارت بهتر، سندی در امانت نداشته باشد، هنگام تسویه حساب تمامی رزروهای او نیز حذف می‌گردد.

     

     

    همانطور که در بالا بدان اشاره شد، چنانچه عضو بدهکار باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد و با پیغام زیر مواجه خواهید شد:

     

     

    با انتخاب تکمه‌ کارت‌مالی، امکان ملاحظه رخدادهای مالی عضو وجود دارد.

     

     

    در صورت پرداخت بدهی توسط عضو، کافی است تا از طریق گزینه ثبت رخداد مالی برای عضو از منوی امور مالی، این پرداخت را ثبت نمایید.

    هرگاه عضو دارای بدهی نباشد، تسویه حساب عضو انجام می‌شود. در ضمن تاریخ تسویه حساب نیز در اطلاعات آن عضو درج و ذخیره می‌گردد و از آن تاریخ به بعد امکان استفاده از خدمات و سرویس‌های کتابخانه برای آن عضو مقدور نخواهد بود.

     



    ---