vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet
Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 16 فروردین 1390 11:32 ق.ظ توسط khoei
کاربرد گزینه انواع خدمات اسناد
�1 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
16 فروردین 1390 10:14 ق.ظ
    کاربرد گزینه انواع خدمات اسناد که در منوی اسناد قرار دارد چیست؟
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    16 فروردین 1390 11:32 ق.ظ
    در نرم افزار امانت، اعضا از طریق خدمات اعضا و اسناد از طریق خدمات اسناد مدیریت می شوند.
    به طور پیش فرض دو نوع خدمات اسناد در سیستم تعبیه شده است:
    1. پیش فرض عمومی : تمامی اسناد به غیر از سندهای مرجع را شامل می شود.
    2. مرجع : تمامی اسنادی که در زمان انتقال به سیستم امانت گزینه مرجع آن فعال باشد.
    زمانی نیاز است که یک خدمات اسناد جدید تعریف شود که در کتابخانه اسنادی داشته باشیم که از نظر نوع خدمات دهی با دیگر اسناد متفاوت باشند.
    در خدمات اسناد می توان تنظیماتی خاص در مورد امانت، تمدید، رزرو، مطالعه اعمال نمود که حاصلجمع شرایطی که در خدمات اسناد داریم با شرایطی که در خدمات اعضا اعمال شده است در نهایت اجرا می شود.


    ---