vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet

چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

انجمن های پشتیبانی سیمرغ نوسا

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 فروردین 1390 06:19 ب.ظ توسط khoei
خطا در فشرده سازی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
کاربر باتجربه
کاربر باتجربه

--
15 فروردین 1390 06:19 ب.ظ
    زمان تهیه فایل پشتیبان با پیغام خطا در فشرده سازی روبرو می شوم و نمی توانم فایل پشتیبان بگیرم؟
    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    16 فروردین 1390 10:17 ق.ظ
    برای تهیه پشتیبان از پایگاههای سیمرغ، وجود نرم افزار Winzip نسخه 8 و یا 11 به همراه Command line مربوطه الزامی است و حتما باید قبل از شروع به پشتیبان گیری Winzip را نصب و آن را Register نمائید.برای دریافت Winzip اینجا را کلیک کنید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.


    kurtkoy escort
    bostanci escort
    ankara escort
    comendo minha prima gordinha rajini murugan movie hd moglie con due negri calcaterra e lara scena hot mujeres con ropa interior transparente