vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet

چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

انجمن های پشتیبانی سیمرغ نوسا

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 اسفند 1389 04:22 ب.ظ توسط ghorbi
کاربر غیر مجاز در سیستم
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
15 اسفند 1389 04:22 ب.ظ
    هنگام اتصال به سرور امانت از طریق کلاینت امانت، با پیغم  زیر مواجه می شوم.

    مشکل از چیست؟




    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    15 اسفند 1389 04:32 ب.ظ
    در صورت مشاهده این پیغام، می بایست با مدیر سیستم امانات تماس گرفته و نام کاربری خود (مثلا" NOSA\Ghorbi) را به ایشان اعلام نمایید. مدیر سیستم  نیز می بایست نرم افزار کلاینت امانات را (ترجیحا از روی سرور) اجرا نموده و پس از برقراری اتصال، از  منوی سیستم  گزینه تعریف کاربران و امکانات آنها را انتخاب نموده و نام کاربری مورد نظر ( در اینجا NOSA-Ghorbi) را در سیستم تعریف کرده و امکانات مورد نظر را نیز برای او تعریف نماید.

    نکته: نرم افزار امانات نوسا، از کاربران تعریف شده در ویندوز، جهت برقراری اتصال با سرور استفاده می کند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.


    kurtkoy escort
    bostanci escort
    ankara escort
    comendo minha prima gordinha rajini murugan movie hd moglie con due negri calcaterra e lara scena hot mujeres con ropa interior transparente