vdcasino
betexper
imajbet
perabet
casinomaxi
ilbet

چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

انجمن های پشتیبانی سیمرغ نوسا

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 مهر 1390 02:11 ب.ظ توسط Tariverdi
سیستم امانت
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
کاربر جدید
کاربر جدید

--
20 مهر 1390 09:23 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید

    در هنگام ورود اطلاعات به سیستم امانت بعضی منابع را که می خواهیم امانت دهیم پاسخ این رکورد یافت نشد دریافت می شود لطفا در این خصوص ما را هدایت فرمایید. با تشکر

    کاربر باتجربه
    کاربر باتجربه

    --
    20 مهر 1390 02:11 ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    به دلایل زیر یک رکورد ممکن است در سیستم امانت یافت نشود:
    1- این نسخه به سیستم امانت منتقل نشده است. به عبارت دیگر پایگاه امانت به روز نیست.برای مثال یک نسخه جدید به سیمرغ اضافه شده اما هنوز عملیات انتقال رکوردها به سیستم امانت انجام نشده است. برای اطمینان از این قضیه کافی است :

    - در سیمرغ کتاب مورد نظر را جستجو کنید و شماره رکورد آن را یادداشت کنید.

    - در کلاینت امانت منوی "اتصال به سرورهای سیمرغ" را باز کنید و از آنجا روی گزینه اول (انتقال رکوردها از پایگاه اطلاعات به سیستم امانت) کلیک کنید.

    - در پنجره بازشده، و در نوار ابزار بالای آن روی آیکون "انتقال اطلاعات رکوردهای جدید پایگاه" کلیک کنید.

    - در قسمت نام پایگاه اطلاعات در امانات، پایگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    - در قسمت رکورد شروع و رکورد خاتمه، شماره رکورد مورد نظر خود را وارد کنید و در انتها تکمه "آغاز عملیات" را فشار دهید.

    حال کتاب مورد نظر خود را مجددا در امانت جستجو کنید. اگر اشکال رفع نشد آنگاه مرحله بعد را امتحان کنید.


    2- ورود اطلاعات فیلد معیار در سیمرغ اشتباه است و به تبع آن به شکل اشتباه وارد سیستم امانت شده است. برای تست این مورد کافی است نسخه مورد نظر را در سیمرغ جستجو کنید و مطمئن شوید که اطلاعات فیلد معیار آن در سیمرغ درست وارد شده باشد.
    3- نسخه به امانت منتقل شده اما پس از انتقال به امانت، در سیمرغ اصلاح شده و فیلد معیار (شماره ثبت یا بارکد) آن تغییر کرده است. برای تست این مورد کافی است در کلاینت امانت منوی "اتصال به سرورهای سیمرغ" را باز کنید و از آنجا گزینه "رفع مغایرت اسناد" را کلیک کنید. سپس کتاب مورد نظر خود در فهرست اسناد دارای مغایرت جستجو کنید. اگر در این لیست موجود بود آنگاه رفع مغایرت را انجام دهید در غیر این صورت مرحله بعد را تست کنید.

    4- در جستجوی سند، نوع عبارت جستجو به اشتباه انتخاب شده است. برای مثال کاربر می خواهد شماره ثبت را جستجو کند اما نوع عبارت جستجو روی گزینه "کد میله ای است"
    لطفا این موارد را چک کنید و اگر باز هم این مشکل وجود داشت آنگاه در انجمن مطرح کنید.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.


    kurtkoy escort
    bostanci escort
    ankara escort
    comendo minha prima gordinha rajini murugan movie hd moglie con due negri calcaterra e lara scena hot mujeres con ropa interior transparente